قیمت عمده شیلنگ تک پایه {پرفروش} با کیفیت بالا

شیلنگ تک پایه

معمولا اولین تصور ما از کلمه شیلنگ، همان شیلنگ آب است که رایج ترین نوع شیلنگ نیز هست. اما رفته رفته با گشترش صنایع مختلف، انواع شیلنگ های حصیری با کاربردهای مختلف ایجاد شدند. یک نمونه از این شیلنگ های صنعتی پرکاربرد، شیلنگ حصیری است. رایج ترین استفاده این شیلنگ، برای اتصال آب لوله کشی ساختمان به شیرآلات، آبگرمگن، پکیج و … مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع شیلنگ های حصیری انواع مختلف دارند که ما قصد داریم در ادامه این مطلب به شیلنگ تک پایه بپردازیم. اگر اطلاعات بیشتری در این زمینه می خواهید، با ما همراه باشید.

شیلنگ تک پایه چیست؟

شیلنگ تک پایه از انواع شینلگ های حصیری است  که در دو نوع میله بلند و میله کوتاه موجود است. شیلنگ تک پایه ، به عنوان رابط، برای اتصال آب آشامیدنی در شیرآلات بهداشتی تک پایه اهرمی دستشویی و آشپزخانه استفاده می شود.

اندازه شیلنگ تک پایه

انواع میله کوتاه و میله بلند این شیلنگ، در اندازه های ۲۰ الی ۱۰۰ سانتی متری ارائه می شوند.

ویژگی ها

از ویژگی های مهمی که باعث محبوبیت این شیلنگ می شود، می توان به قابلیت تحمل فشار های بالا در حدود ۲۰۸Bar اشاره کرد. دیگر ویژگی مهم آن هم قابلت تحمل دمای مختلف از حدود منفی ۳۰ درجه تا مثبت ۱۱۰ درجه است. همچنین این شلنگ ها ضد زنگ بوده و به همین دلیل مناسب برای اتصالات شیرآلات خانگی هستند. ماندگاری طولانی مدت نیز از دیگر ویژگی های این شیلنگ است که باعث تعویض زود هنگام آن شده و به این ترتیب در هزینه های خرید خود صرفه جویی خواهید کرد.

مشخصات فنی

  • روکش سیم استیل
  • بوش استیل ۳۰۴ و برنجی۵mm(12.5*13.5)
  • شرشیلنگ برنجی و اکستروژن  ۳/۸-۱/۲(۶٫۲mm)
  • تیوب داخلی مخصوص آب آشامیدنی مطابق با استاندارهای ملی ایران
  • میله تک پایه بلند و کوتاه برنجی اکستروژن با آبکاری نیکل
  • مهره برنجی اکستروژن با آبکاری نیکل ۱/۲ – ۳/۸
  • واشر لاستیکی

شیلنگ تک پایه

قیمت شیلنگ تک پایه حصیری

قیمت شیلنگ تک پایه زیر دستشویی همانند تمام محصولات دیگر وابسته به قیمت دلار، کیفیت و .. است. همچین بسته به اینکه این شیلنگ را از کجا خریداری کنید، قیمت ها متنوع خواهد بود. البته باید به هنگام خرید حتما توجه باشید که قیمت پایین را فدای کیفیت محصول نکنید. همانطور که هر ارزانی ای بی علت نیست، باید به قیمت های خیلی پایین و خارج از عرف نیز شک کنید؛ چون به احتمال زیاد، پس از گذشت نه چندان طولانی، خراب شده و برای شما دردسر ساز خواهد شد.

خرید شیلنگ حصیری تک پایه

اگر می خواهید شلنگ حصیری تک پایه را به صورت عمده خریداری کنید، بهتر است به نمایندگی های فروش کارخانجات معتبر مراجعه کنید که این محصول را به قیمت مناسبی ارائه می دهند. یکی از نمایندگی فروش خوش نام در این زمینه، شرکت ZTF است که با ارائه شیلنگ پکیج باکیفیت به صورت عمده و با قمیت مناسب توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

برای سفارش شیلنگ از شرکت ZTF، کافی است از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت در تماس باشید و از مشاوره های رایگان کارشناسان بهره مند شوید:

۰۲۱۸۸۲۱۸۵۲۵(۹۸)+

۷۷۸۸۶۵۴۳۶۸ ۱+

www.ztfco.com

info@ztfco.com

1 دیدگاه برای “قیمت عمده شیلنگ تک پایه {پرفروش} با کیفیت بالا

  1. اشتراک‌ها: شلنگ درست است یا شیلنگ؟ + انواع شیلنگ و کاربردهای هر یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *