قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ های سایت ztfco.com منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های این سایت تغییراتی در آینده صورت گیرد، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. شرکت ZTF به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏ کالا می دهد.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

شرکت ZTF همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شرکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه ZTF اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به شرکت ارسال شود.