مشخصات، قیمت و خرید شیلنگ دو سر مهره

شیلنگ دو سر مهره

شیلنگ حصیری به منظور اتصال استفاده می شود، رایج ترین نوع استفاده آن برای متصل کردن شیرآلات به سیتم لوله کشی ساختمانی است. در انتهای این لوله ها، شیرهای پیسوار، به منظور قطع و وصل کردن جریان آب استفاده می شود. برای اینکه بتوان این شیرهای پیسوار را به شیرآلات و شیرهای پیسوار وصل کرد، باید از مهره استفاده شود. برخی از شیلنگ های حصیری تنها در یک انتهای خود مهره دارند، که به آنها شیلنگ یک سر مهره می گویند. برخی دیگر نیز در هر سر خود، دارای مهره هستند که به آنها شیلنگ دو سر مهره گفته می شود. این مهره ها از انواع پلاستیکی و فلزی بوده و به صورت طرح فلز هستند.

اندازه شیلنگ دوسر مهره

این شیلنگ ها در اندازه ها و قطرهای مختلفی تولید می شوند. این مقادیر بستگی به نوع استفاده از آنها دارد.

موارد مصرف شیلنگ دوسرمهره

از این نوع شیلنگ حصیری دو سر مهره در شیرآلات ساختمانی، بیده، فلاش تانک، توالت فرنگی پمپ آب استفاده می شود.

استفاده از شیلنگ های دو سر مهره در شیرآلات ساختمانی، مانع از بد مزه شدن آب آشامیدنی می شود؛ چرا که این شیلنگ ها ضد زنگ هستند. همچنین این شیلنگ ها از انعطاف لازم برخوردار بوده و در برابر فشاهای بالای آب مقاومت بالایی دارند. جنس لایه داخلی و بیرونی این شیلنگ ها طوری است که انعطاف لازم را به آنها می دهد.

شیلنگ دو سرمهره روکش استیل

شیلنگ دو سرمهره روکش استیل، از دیگر شیلنگ های حصیری است که معمولا در پمپ های آب از آن  استفاده می شود و در سایزهای مختلفی تولید می شود. جنس لایه خارجی آن استیل است. این شینلگ حصیری ضد رنگ بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار آب تولید شده در پمپ را دارد. در لایه خارجی این شیلنگ پکیج ، از نوعی ترموپلاستیک تقویت شده استفاده می شود.

شیلنگ دو سر مهره

برای تنظیم فشار آب داخل ساختمان ها از منابع  تحت فشار استفاده می شود این منابع محفظه بسته ای هستند که آب و گاز به صورت جداگانه داخل آن این محفظه ها قرار می گیرد. حدود  ۲/۳ حجم محفظه آب است. وظیفه پمپ آب فرستادن آب با فشار زیاد به داخل این منابع است تا حدی که فشار گاز داخل این منابع به حداکثر برسد. این آب ذخیره شده، به هنگام نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که آب داخل منبع کم می شود و فشار آب نیز کم می شود، پمپ، بار دیگر فعال شده و اقدام به پرکردن محفظه منبع می کند. به این ترتیب، پمپ فقط در مواقع مورد نیاز روشن می شود.

قیمت شیلنگ دوسر مهره

شیلنگ دوسرمهره به عوامل متعددی بستگی دارد. کیفیت مواد استفاده شده نقش مهمی در قیمت دارد. همچنین بسته به اینکه این محصول را از نمایندگی بخرید یا از واسطه ها، قیمت ها متفاوت خواهد بود. نوسانات دلار نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در این زمینه خواهد بود.

تولیدی شیلنگ دوسر مهره

شیلنگ دوسر مهره درجه یک ارائه شده در شرکت ZTF، تایید شده از طرف اداره استاندارد و وزارت بهداشت است و به قیمت عمده مناسبی، بدون واسطه به مشتریان عرضه می شود. برای خرید می توانید به صورت حضوری به نمایندگی نمایندگی فروش ZTF، در دفتر ملاصدرا مراجعه کنید. برای خرید غیرحضوری نیز کافی است با روش های زیر با شرکت تماس برقرار کرده و سفارش خود را انجام دهید:

۰۲۱۸۸۲۱۸۵۲۵(۹۸)+

۷۷۸۸۶۵۴۳۶۸ ۱+

www.ztfco.com

info@ztfco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *