قیمت خرید شیلنگ پکیج پرفروش

شیلنگ پکیج

شیلنگ پکیج نوعی شیلنگ حصیری است که در دسته شیلنگ های صنعتی قرار می گیرد، در واقع شیلنگ پکیجی، نام دیگر شیلنگ حصیری است. اگر احساس می کنید اطلاعات کافی در مورد این محصول ندارید و انواع آن را نمی شناسید و یا نمی دانید از کجا می توانید شیلنگ حصیری را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شلنگ پکیج(شیلنگ فشارقوی) چیست؟

شیلنگ پکیج به شیلنگ هایی گفته می شود که جنس آن از استیل بوده و قادر به تحمل فشارهای قوی و دماهای مختلف است. از این شیلنگ در انواع پکیج های دیواری، شوفاژ و … استفاده می شود. این شیلنگ ها قادرند فشاری معادل ۲۰ بار تحمل کنند؛ به همین دلیل به آنها شیلنگ های فشار قوی نیز می گویند. شیلنگ های فشار قوی، می توانند در بازه های دمایی منفی ۲۵-۳۰ درجه سانتی گراد الی ۹۵-۱۰۰ درجه سانتیگراد مقاومت خوبی از خود نشان دهند؛ به همین نیز هم کاربرد گسترده ای در تاسیسات پیدا کرده اند.

سایز شیلنگ پکیج

شیلنگ های پیکجی در سایزهای ۱۰ الی ۶۰ سانتی در بازار وجود دارند و هر یک بنا به کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. این شیلنگ ها قطرهای مختلفی دارند.

انواع شیلنگ پکیج

شیلنگ فشارقوی، روکش حصیری دارد و در دو سر آن دنده و مهره تعبیه شده و به عنوان یک شیلنگ رابط مورد استفاده قرار می گیرد. این شیلنگ با توجه تعداد مهره ها، به دو نوع کلی زیر تقسیم می شود:

  • شیلنگ یکسر مهر
  • شیلنگ دو سر مهر

شیلنگ یک سر مهر

شیلنگ پکیج

این شیلنگ در یک سر مهره، و در سر دیگر دنده دارد و به منظور اتصال آب لوله کشی به شیرآلات استفاده می شود. این نوع شیلنگ ها کاربرد گسترده ای در منازل دارند و مطمئنا این شیلنگ ها را در زیر روشویی و ظرفشویی منزل خود دیده اید.

شیلنگ دو سر مهر

به نوعی از شیلنگ های پکیجی که در هر دو سر خود مهره دارند، شیلنگ های دو سر مهره می گویند. این شیلنگ ها به منظور اتصال آب لوله کشی ساختمان به انواع پکیج، شوفاژ و … مورد استفاده قرار می گیرد.

شیلنگ پکیج

جنس شیلگ

جنس شیلنگ پکیجی باید به قدری مقاوم باشد که بتواند فشارهای بالا و دماهای مختلف را تحمل کند؛ بدون اینکه آسیبی ببیند. این شیلنگ ها، در دولایه ساخته می شوند:

  • لایه اول

لایه اول که لایه درونی این شیلنگ است، معمولا از جنس پلاستیک منعطف بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد.

  • لایه دوم

لایه دوم که لایه بیرونی شیلنگ است، از جنس آلومینیم یا آستیل است.

الیاف استیل ریزبافتی که برای لایه بیرونی شلنگ حصیری استفاده می شود، باعث استحکام آن شده و انعطاف پذیری قابل قبولی را در زمان اجرا، به آن می دهد. همچنین این بافت استیل موجب می شود، شیلنگ، در برابر فشارهای هیدولیکی، مقاومت بالایی داشته باشد. علاو بر این، برس های سر شیلنگ به همراه اورینگ های داخل مهره، باعث آب بندی کامل می شود و خیال شما را از بابت چکه کردن راحت می کند.

شیلنگ پکیج

خرید شیلنگ پکیج

قیمت این شیلنگ با توجه به موادی که در ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد، و همچنین کیفیت مواد، متفاوت خواهد بود. بنابراین از آنجایی که این شیلنگ ها در کارخانجات مختلف، با مواد مختلفی تولید می شوند، قیمت های مختلفی نیز خواهد داشت. پس اگر قصد خرید عمده این محصول را دارید، باید علاوه بر قیمت، کیفیت آن را نیز در نظر بگیرید.

خرید عمده شلنگ ZTF

اگر تصمیم به خرید شیلنگ پکیج به صورت عمده و با قیمت مناسبت دارید،  می توانید برای خرید آن به نمایندگی ZTF مراجعه کنید. برای خرید محصولات شرکت ZTF، نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما عزیزان شهرستانی هم می توانید این محصول را سفارش داده و در شهر خود تحویل بگیرید.

برای دریافت راهنمایی و مشاوره های رایگان در زمینه انواع شیلنگ های پکیجی فشار قوی شرکت ZTF، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت در تماس باشید:

۰۲۱۸۸۲۱۸۵۲۵(۹۸)+

۷۷۸۸۶۵۴۳۶۸ ۱+

www.ztfco.com

info@ztfco.com

 

10 دیدگاه برای “قیمت خرید شیلنگ پکیج پرفروش

  1. اشتراک‌ها: نحوه نصب و تعویض شیلنگ روشویی چگونه است؟ - ZTF تعویض شیلنگ روشویی

  2. اشتراک‌ها: خرید شیلنگ ظرفشویی [باکیفیت] از نمایندگی های معتبر - ZTF خرید شیلنگ ظرفشویی

  3. اشتراک‌ها: خرید شیلنگ زیر ظرفشویی {پرکاربرد} از نمایندگی ها - ZTF خرید شیلنگ ظرفشویی از نمایندگی

  4. اشتراک‌ها: قیمت شیلنگ پکیج{ارزان} و کیفیت بالا - تولید کننده شیلنگ های اتصالاتی و بهداشتی

  5. اشتراک‌ها: خرید شیلنگ زیر ظرفشویی {پرکاربرد} از نمایندگی ها - تولید کننده شیلنگ های اتصالاتی و بهداشتی

  6. اشتراک‌ها: خرید عمده {باکیفیت} شیلنگ حصیری بافت استیل - تولید کننده شیلنگ های اتصالاتی و بهداشتی

  7. اشتراک‌ها: خرید عمده شیلنگ آبگرمکن از نمایندگی های فروش معتبر - تولید کننده شیلنگ های اتصالاتی و بهداشتی

  8. اشتراک‌ها: مشخصات، قیمت و خرید شیلنگ سرخم چپقی حصیری قیمت و خرید | زد شاپ

  9. اشتراک‌ها: مشخصات، قیمت و خرید شیلنگ بافت استیل باکیفیت - قیمت و خرید| زد تی اف

  10. اشتراک‌ها: خرید عمده باکیفیت شیلنگ حصیری بافت استیل - شرکت ZTF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *