خرید شیلنگ ظرفشویی [باکیفیت] از نمایندگی های معتبر

شیلنگ ظرفشویی

آشپزخانه قسمتی از خانه است که نظافت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سهم بسزایی در سلامتی اعضای خانواده دارد. بدیهی است که تمیزی آشپزخانه بدون وجود ظرفشویی امکانپذیر نیست. تمام امور مربوط به شتشوی مواد غذایی و ظروف در سینک ظرفشویی انجام می شود. سیستم لوله کشی، وظیفه انتقال آب به آشپزخانه را بر عهده دارد. برای اتصال این آب به شیر ظرفشویی نیز از شیلنگ ظرفشویی استفاده می شود. ما قصد داریم در ادامه مطلب به نکاتی در مورد شیلنگ شیر ظرفشویی که از انواع شیلنگ های حصیری است، اشاره کنیم.

شیلنگ حصیری چیست؟

شیلنگ حصیری که با نام شیلنگ پکیجی نیز شناخته می شود، از متداول تر شیلنگ های موجود در بازار است. البته برخی ها، شیلنگ های حصیری را با نام شیلنگ توالت نیز می شناسند. شینلگ حصیری، نوعی شیلنگ همه کاره است که کاربردهای مختلفی داشته و در اندازه ها و قطرهای متنوعی عرضه می شود.

کاربردهای شیلنگ حصیری

از کاربردهای این شیلنگ پکیج ، می توان به استفاده آن در تاسیسات ساختمانی و صنعت اشاره کرد. این شیلنگ قادر است انواع مایعات و گازها را از مبدا به مقصد انتقال دهد. از آنجا که این شیلنگ ها ازجنس آلومینیم یا استیل بوده، و لایه درونی آن ها نیز از نوعی زیره پلاستیکی مقاوم است، خطری از بابت انتقال مواد پرفشار و دمای بالا ایجاد نمی کنند. استفاده از این شیلنگ ها در منازل، مربوط به سرویس های بهداشتی و وسایل گرمایشی است.

یکی از دلایل پرکاربرد بودن این شیلنگ، قابلیت انعطاف پذیری بالای آن است. در واقع در لایه درونی این شیلنگ، از نوعی پلاستیک منعطف استفاده شده است که علاوه بر قدرت انعطاف پذیری خوب، مقاومت بسیار بالایی نیز دارد.

شیلنگ ظرفشویی

شیلنگ ظرفشویی

شیلنگ ظرفشویی همان شیلنگ پکیجی است که برای متصل کردن آب لوله کشی به شیر ظرفشویی استفاده می شود. در زیر ظرفشویی از دو عدد شیلنگ حصیری استفاده می شود؛ یکی برای انتقال آب سرد، و دیگری برای آب گرم.

خرابی شلنگ ظرفشویی

هر وسیله ای با گذشت زمان ممکن است دچار فرسایش شده و کارکرد طبیعی خود را از دست دهد، شیلنگ ظرفشویی نیز از این قاعده مستثنی نیست. شیلنگ حصیری و از جمله شیلنگ زیر ظرفشویی ، مانند هر وسیله دیگری ممکن است با گذشت زمان فرسوده شود که در اینصورت، شروع به چکه کردن می کند. به هنگام بروز چنین اتفاقی، کابینت زیر ظرفشویی و آشپزخانه خیس شده و خانم خانه به دردسر می افتد. در چنین مواقعی که چکه کردن شیلنگ ظرفشویی، ناشی از فرسودگی شیلنگ باشد، باید هر چه سریعتر نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

تعویض شیلنگ زیر ظرفشویی

اگر شما نمی خواهید برای تعویض شیلنگ سینگ ظرفشویی ، از لوله کش کمک بگیرید، و قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید، ما در زیر به مواردی اشاره کرده ایم، که با توجه به آنها می توانید به راحتی شیلنگ سینک ظرفشویی آشپزخانه خود را تعویض کنید:

  • خالی کردن کابینت ظرفشویی

اولین کاری که باید انجام دهید، این است که هر گونه وسیله ای را از کابینت زیر ظرفشویی بردارید تا خیس نشود و همچنین جلوی دست و پای شما را نگیرد. پس از آن هم بهتر است یه پارچه و ترجیحا یک حوله قدیمی، کف کابینت پهن کنید تا آب نشتی را به خود گرفته و کابینت را خیس نکند.

  • قطع آب

در مرحله بعد آب را قطع کنید، در واقع قبل از اینکه بخواهید هر نوع کار لوله کشی آب انجام دهید، اولین کاری که باید بکنید، قطع آب است. ترجیحا آب را از فلکه قطع کنید. پس از آن، شیرهای پیسواری دیواری را هم ببندید تا خیالتان از بابت هر گونه نشتی آب آسوده باشد.

  • باز کردن شیلنگ

در این مرحله، باید هر کدام از شیلنگ های آب سرد یا گرم که خراب شده است را باز کنید. برای این کار بهتر است از یک آچار فرانسه کمک بگیرید. باید آچار را به دور مهره شیلنگ و در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. پس از قطع شیلنگ، آب باقیمانده درون آن را در یک ظرف خالی کنید تا آشپزخانه شما را خیس نکند. بهتراست به دور شیر پیسوار نوار تفلن بچیچید تا اگر شیر باز شد، آب ندهد.

  • خرید شیلنگ جدید

برای جایگزین کردن شیلنگ ظرفشویی باید حواستان باشد که شیلنگ جدید از لحاظ اندازه و قطر، مشابه شیلنگ قدیمی باشد تا پس از نصب مشکلی ایجاد نکند. برای اینکه شلنگ جدید کاملا مثل قبلی باشد، توصیه می کنیم به هنگام خرید، شیلنگ قدیمی را همراه خود برده و به فروشنده نشان دهید و از او بخواهید یکی مثل آن را به شما بدهد. البته ممکن است نوع جدیدی از شینگ ها وارد بازار شده باشند، که از این نظر مشکلی وجود ندارد، فقط باید طول و قطر آن مثل قبلی باشد.

  • نصب شیلنگ ظرفشویی جدید

در این مرحله باید شیلنگ جدید را جایگزین شیلنگ قدیمی کنید. برای این کار، مهره شیلنگ را با استفاده از آچار فرانسه به شیر پیسوار وصل کنید و تا جای ممکن آن را سفت کنید. سر دیگر شیلنگ را نیز از شیر عبور داده و تا انتهای شیر ببرید. در اخر آب را چندین بار باز و بسته کرده و مهره ها و شیلنگ را تست کنید تا اگرنقطه ای نشتی داشت، برای برطرف کردن آن دست به کار شوید.

فروش عمده شلنگ ظرفشویی

با توجه به تقاضای بالایی که برای انواع شیلنگ های حصیری در بازار داخلی وجود دارد، کارخانجات بسیاری اقدام به تولید این نوع شیلنگ ها کرده اند و آن را به روش های مختلف به فروش می رسانند. یکی از شرکت های فعال در زمینه فروش عمده این نوع شیلنگ ها، شرکت ZTF است.

شیلگ ظرفشویی

خرید شلنگ ظرفشویی

اگر خدیدار شیلنگ روشویی به صورت عمده هستید و در عین حال می خواهید آن را با قیمت مناسبی خریداری کنید، بهترین راه این است که به نمایندگی های کارخانجات مراجعه کنید. نمایندگیZTF ، از نمایندگی های خوش نام در زمینه فروش شیلنگ پکیج و از جمله شیلنگ ظرفشویی است و شما می توانید خرید از ZTF  را به صورت حضوری و حتی غیرحضوری انجام دهید. حتی اگر در خارج از تهران نیز هستید، می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی انجام داده و بار را در باربری شهر خود تحویل بگیرید.

اگر تصمیم به خرید عمده شیلنگ زیر حصیری و از جمله شیر ظرفشویی دارید و یا به هر نحوی می خواهید با شرکت ZTF همکاری داشته باشید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر، با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کنید:

۰۲۱۸۸۲۱۸۵۲۵(۹۸)+

۷۷۸۸۶۵۴۳۶۸ ۱+

www.ztfco.com

info@ztfco.com

1 دیدگاه برای “خرید شیلنگ ظرفشویی [باکیفیت] از نمایندگی های معتبر

  1. اشتراک‌ها: خرید شیلنگ زیر ظرفشویی {پرکاربرد} از نمایندگی ها - تولید کننده شیلنگ های اتصالاتی و بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *