مشخصات و قیمت خرید شیلنگ سرخم چپقی {منحصر به فرد} به صورت عمده

شیلنگ سرخم چپقی

شیلنگ سرخم چپقی نوعی شیلنگ پکیج است که به سبب زاویه پیچ  که دارد، استفاده راحت تری دارد. آسان بودن روش استفاده، باعث افزایش کاربرد این نوع شیلنگ می شود. این شیلنگ دارای نصب آسان است که تعویض آن را پیش از پیش راحت می کند. به طوری که حتی کسی که با نصب شیلنگ آشنایی ندارد نیز، می تواند به راحتی آن را تعویض کرده و مجدد نصب کند.

کاربردهای شیلنگ سر خم چپقی

شیلنگ حصیری سرخم چپقی نیز تمام خصوصیات شیلنگ های حصیری را دارد و برای انتقال سیالات و گازها مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای رایج آن می توان برای اتصال سیستم لوله کشی ساختمان به شیرآلات اشاره کرد. شیلنگ زیر ظرفشویی و شیلنگ روشویی و … از انواع شیلنگ های حصیر است.

قیمت خرید شیلنگ سر خم چپقی

از تولید کنندگانی که در زمینه این نوع شلنگ در ایران فعالیت دارد می توان به شیلنگ ZTF اشاره کرد. این شرکت دارای نمایندگی فروش در ایران و کاناداست. ZTF شیلنگ را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند. بدیهی است که خرید از یک نمایندگی معتبر می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. همچنین می تواند باعث رضایت هر چه بیشتر شما از خریدتان گردد.

شیلنگ سرخم چپقی

نمایندگی فروش شیلنگ سرخم چپقی

شرکت ZTF ، با سال ها تجربه در زمینه تولید و فروش عمده شیلنگ حصیری توانسته است مشتریان وفاداری را برای خود ایجاد کند. اگر شما قصد خرید از این شرکت را دارید می توانید از مشاوره هایی که کادر مجرب این شرکت در اختیار شما می گذارد، بهره مند شوید. برای خرید می توانید به صورت حضوری به دفتر واقع در ملاصدرا مراجعه کنید. برای خرید غیر حضوری نیز از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت در تماس باشید. حتی عزیزان ساکن در شهرستان ها نیز می توانند این شینلگ ها را سفارش داده و در باربری شهر خود تحویل بگیرند.

۰۲۱۸۸۲۱۸۵۲۵(۹۸)+

۷۷۸۸۶۵۴۳۶۸ ۱+

www.ztfco.com

info@ztfco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *