شیلنگ فشاری قوی آبگرمکن {قیمت عالی}

شیلنگ فشار قوی آّبگرمکن

شیلنگ های صنعتی با توجه به کاربردهای زیادی که در صنایع مختلف دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و روز به روز نیز بر کاربردهای آنها نیز افزوده می شود. یکی از انواع این شیلنگ ها، شیلنگ های حصیری هستند که بیشترین استفاده آنها در ساختمان های مسکونی به منظور انتقال آب آشامیدنی به شیرآلات، پکیج، آبگرمکن و … است. از انواع این شیلنگ های حصیری می توان به شیلنگ فشار قوی آبگرمکن اشاره کرد که موضوع مورد بحث امروز ماست. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به این محصول کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

شیلنگ فشار قوی

شیلنگ های فشار قوی جز لوازم صنعتی پرکارد هستند که برای انتقال پرفشار سیالات استفاده می شوند. این شینلگ ها می توانند فشار بالای سیالات را به هنگام خروج تحمل کنند و از این رو تفاوت ساختاری قابل توجهی با شیلنگ های معمولی دارند. مقاومت این شیلنگ ها را می توان توسط لایه های بافته شده فولادی بیشتر کرد. همچنین از انعطاف پذیری بالایی برخوردا هستند و از این رو برای استفاده در محیط های مختلف مناسبند.

این شیلنگ ها بسیار سبک و کم وزن بوده و باعث راحتی استفاده می شوند. علاوه بر اینها، از کیفیت ساختاری بالایی برخوردارند و هیچ گونه پیجیدگی خاصی ندارند. همه اینها دلایل کافی برای پرمصرف بودن این نوع شیلنگ های فشار قوی هستند که در اندازه ها و طول های مختلف تولید می شوند و در جاهای مختلف استفاده می شوند.

شیلنگ فشار قوی آّبگرمکن

شیلنگ فشار قوی آبگرمکن

شیلنگ فشار قوی آبگرمکن که نوعی شیلنگ حصیری است از انعطاف بالایی برخودار است و در دو نوع شیلنگ دو سر مهره و یک سر مهره موجود است. شیلنگ های حصیری، دو نوع فشار قوی و ساده دارند که نوع فشار قوی آن در پکیج، آبگرمکن و نصب پمپ ها مورد استفاده قرار می گیرد و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که تحت فشارهای بالا، آسیبی نمی بیند. همچنین قادر است دماهای بسیار بالا را نیز تحمل کند.

این شینلگ نیز همانند هر شیلنگ پکیج دیگری دارای یک یا دو مهره در دو سر خود است که به منظور اتصالات تعبیه شده است. جنس این مهره ها برنجی اکستروژه با آبکاری نیکل است. همچنین دارای واشر لاستیکی است. شیلنگ مورد نظر قادر است فشارهای بالایی در حدود ۲۰Bar را تحمل کند. همچنین می تواند دماهای حدود -۳۰ تا ۱۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.

قیمت شیلنگ فشار قوی آبگرمکن

شیلنگ فشار قوی آب که شیلنگ آبگرمکن نیز در این دسته قرار می گیرد. برای انتقال آب مورد استفاده قرار می گیرد. در طراحی این شیلنگ پکیج ، عواملی مثل اندازه، فشار، وزن، فشار و … در نظر گرفته می شود. تمام این عوامل می توانند بر قیمت شیلنگ فشار قوی آبگرمکن تاثیر بگذارند. شیلنگ های فشار قوی آب در مدل های مختلفی عرضه می شوند وبرای انتقال آب در کارهای سنگینی مانند آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرند. این شینلگ ها در کیفیت های مختلف تولید می شوند.

خرید و فروش شیلنگ فشار قوی

شیلنگ فشار قوی آبگرمکن نیز همانند تمام شیلنگ های حصیری دیگر از دو لایه درونی و بیرونی تشکیل شده است. لایه درونی از جنس EP-DM تشکیل شده است. این لایه باعث حفظ خاصیت آب آشامیدنی شده و در رنگ و مزه آب تغییری ایجاد نمی کند. به همین خاطر هم مناسب برای استفاده در ساختمان های مسکونی است. این لایه درونی تیوبی، به وسیله یک لایه بیرونی از جنس الیاف استیل محافظت می شود. به این ترتیب می تواند در مقابل هر نوع ضربه ای ایمن بماند. روکش الیاف استیل به صورت هفت رشته AISA-304 بوده و دارای قطر ۰٫۲mm است.

 

خرید عمده از نمایندگی معتبر

شیلنگ فشار قوی آبگرمکن

این نوع شیلنگ با توجه به کاربرد بالا، متقاضیان زیادی در بازار دارد. می توان این محصول را از فروشگاه ها خریداری کرد. اما اگر می خواهید شیلنگ فشار قوی آبگرمکن را به صورت عمده خریداری کنید، می توانید به نمایندگی معتبر مراجعه کنید. امکان خرید این محصول به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری فراهم است.

یکی از تولیدگنندگان عمده شیلنگ فشار قوی آبگرمکن ، شرکت ZTF است. این شرکت محصولات کارخانه خود را به صورت عمده عرضه می کند. ZTF فعالیت خود را از سال ۹۸ آغاز کرده و به دلیل تولید محصولات با کیفیت توانسته است نیاز بخش زیادی از بازار را تامین کند. اگر خریدار این محصول به صورت عمده هستید و در عین حال می خواهید خرید با قیمت مناسب را تجربه کنید، می توانید به صورت حضوری به نمایندگی این شرکت در تهران واقع در ملاصدرا مراجعه کنید. اگر هم در کانادا زندگی می کنید می توان به نمایندگی ZTF در این کشور مراجعه کنید.
اگر هم می خواهید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، می توانید از همین سایت Ztfco.com خرید خود را انجام دهید و یا از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهید و سپس آن را از طریق باربری در شهر خود تحویل بگیرید.

۰۲۱۸۸۲۱۸۵۲۵(۹۸)+

۷۷۸۸۶۵۴۳۶۸ ۱+

www.ztfco.com

info@ztfco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *