خرید عمده باکیفیت شیلنگ حصیری بافت استیل

شیلنگ حصیری بافت استیل

خرید عمده باکیفیت شیلنگ حصیری بافت استیل

Wicker hoses

 

شیلنگ های حصیری یا Wicker hoses از دو لایه درونی و بیرونی تشکیل شده اند. این شیلنگ ها بر اساس موادی که در ساخت لایه بیرونی آنها استفاده می شود، به دو دسته بافت استیل و آلومینیم دسته بندی می شود. این بافت ها به صورت ریز و درشت بوده و توسط دستگاه های بافنده مخصوصی، به قسمت بیرونی شیلنگ بافته می شوند. در ادامه قصد داریم بیشتر در مورد شیلنگ حصیری بافت استیل صحبت کنیم.

 

شیلنگ حصیری بافت استیل

شیلنگ حصیری بافت استیل ، یکی از جدید ترین شیلنگ های حصیری است  و در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی … مورد استفاده قرار می گیرد. در ساختمان ها، از این شیلنگ های روکش دار برای اتصال سیستم لوله کشی  به پکیج، آبگرمن، شوفاژ، ظرفشویی و روشویی استفاده می شود. قابلیت منحصر به فرد این شیلنگ ها، انعطاف پذیری بالای آنهاست و سبب شده به یک محصول پرمصرف و پرکاربرد تبدیل شوند. این شیلنگ ها بدون استثنا در همه ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع شیلنگ ها، به دلیل تنوع استفاده از آن ها، از لحاظ طولی در اندازه های مختلفی تولید می شوند. از لحاظ قطر نیز بسیار متنوع اند.

انواع شیلنگ های حصیری بافت استیل

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، شیلنگ حصیری بافت استیل ، یک نوع شیلنگ روکش دار دو لایه است که برای ساخت لایه ی داخلی آن از پلیمر و لاستیک استفاده می شود؛ اما لایه ی بیرونی آن از فلز هایی مانند استیل و آلومینیوم ساخته می شود که  مقاومت بالایی داشته و نقش بسیار مهمی در محافظت از لایه درونی دارند و باعث حفاظت آن در برابر انواع ضربه ها و همچنین فشارهای قوی و دماهای مختلف می شود.

شیلنگ های حصیری، در یک یا دو سر خود دارای مهره هایی هستند که بر این اساس به دو دسته، یک سر مهره و دو سر مهره تقسیم می شوند که هر یک کاربردهای خاص خود را دارند.

شیلنگ حصیری بافت استیل

مزیت های شیلنگ های حصیری

همانطور که گفتیم شیلنگ حصیری بافت استیل انعطاف پذیری بالایی دارد که یک مزیت مهم محسوب می شود و سبب کاربرد آن در صنایع مختلف و ساختمان می شود. راحتی نصب آن نیز از دیگر مزیت های آن محسوب می شود، به طوری که می توانید آن را با دست وصل کرده و به سپس به وسیله یک آچار آن را سفت کرد.

از دیگر مزایای شیلنگ حصیری 

این شیلنگ مزایای بیشماری دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

  • حفظ کیفیت سیالات

مسلم است که حفظ کیفیت آب بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که می تواند ضامن سلامتی شما باشد. در صورت استفاده از این نوع شیلنگ پکیج ، کیفیت آب به هیچ وجه تغییر نکرده و رنگ و مزه آن حفظ می شود.

  • عدم رسوب املاح

نکته دیگری که در مورد این شیلنگ ها وجود دارد، این است که ممکن است با گذاشت زمان، املاح آب در آنها رسوب کرده و سفت شوند و درنهایت باعث شوند که فشار آب داخل لوله ها کمتر شود؛ اما در شیلنگ حصیری بافت استیل ، به دلیل جنس منحصر به فرد لایه پلاستیکی آن، شاهد اتفاقات این چنینی نخواهیم بود.

  • ضد زنگ

ضد زنگ بودن شیلنگ حصیری بافت استیل ، از قابلیت های ممتاز آن است که امکان استفاده از آن را حتی در مناطقی با آب و هوای مرطوب، ممکن می سازد. این ویژگی، شما را از تعویض زود به زود آنها بی نیاز کرده و به این ترتیب، صرفه اقتصادی بالایی خواهد داشت.

  • ایمن بودن

این لوله ها به دلیل برخورداری از مقاومت بالا در برابر فشارهای قوی و نوسان دما، بسیار ایمن هستند و به همین دلیل هم در کارخانجات و انواع صنایع، از آن ها برای جابجایی انواع سیالات و گازها استفاده می شود. لوله های بافت حصیری استیل، به دلیل این که مقاومت بالایی دارند، بسیار ایمن بوده و می توان از آن ها در کارخانجات و صنایع مختلف استفاده کرد.

شیلنگ حصیری بافت استیل

خرید عمده باکیفیت شیلنگ حصیری بافت استیل

قیمت شیلنگ حصیری بافت استیل

قیمت شیلنگ حصیری بافت استیل می تواند تحت تاثیر مواد سازنده آن باشد، بدیهی است که با بالاتر بودن کیفیت، قیمت تمام شده آن نیز بیشتر است. درست است که قیمت برای هر مصرف کننده، از فاکتورهای مهم خرید است؛ اما به شرطی که قیمت فدای کمیت نشود. در هنگام خرید باید قیمت را بر اساس کیفیت سنجید تا به این ترتیب در طولانی مدت از متحمل شدن هزینه های اضافی پیشگیری کرده باشید؛ چرا که کیفیت پایین شما را مجبور خواهد کرد، خیلی زود آن را با شیلنگ جدیدتر جایگزین کنید.

در بحث قیمت این شیلنگ ها، باید اشاره کرد که میزان عرضه و تقاضا، می تواند تاثیر چشمگیری بر میزان قیمت ها داشته باشد.

 تولید شیلنگ حصیری در ایران

امروزه  در ایران به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته، این محصول توانسته است نیاز بازار داخلی ایران به این شیلنگ ها را تامین کرده و حتی در مواردی امکان صادرات آن به کشورهای همسایه را داشته باشد. اما هنوز راه درازی در پیش  دارد تا بتواند در بازارهای بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد.

 فروش شیلنگ حصیری بافت استیل

کارخانجات گوناگونی در ایران، در عرصه تولید این محصول فعالیت می کنند، اما اینکه کدام یک می توانند در بازار رقابت پیروز شوند، به عوامل متعددی بستگی دارد؛ اما مهمترین آنها این است که هر چه یک محصول کیفیت بالا و قیمت پایین تری داشته باشد، می تواند بسیار جلوتر از تولید کنندگان دیگر بوده و با خرید بی سابقه ای از طرف کاربران روبرو شود.

خرید شیلنگ حصیری بافت استیل

یکی از شرکت های سرشناس که در ایران توانسته کیفیت بالا و قیمت پایین را با یکدیگر ادغام کرده و همواره باعث رضایتمندی کاربران شود، نمایندگی فروش شرکت ZTF است که شیلنگ حصیری بافت استیل را به صورت عمده عرضه می کند. خریداران تهرانی می توانند در کمتر از ۲۴ ساعت سفارش خود را تحویل بگیرند. خریداران شهرستانی نیز می توانند سفارش خود را از طریق باربری در شهرستان خود تحویل بگیرند.

دفتر مرکزی این شرکت در تهران بوده و خریداران می توانند برای خرید شیلنگ حصیری ، از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت در تماس باشند:

۰۲۱۸۸۲۱۸۵۲۵(۹۸)+

۷۷۸۸۶۵۴۳۶۸ ۱+

www.ztfco.com

info@ztfco.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *