خرید شیلنگ زیر ظرفشویی {پرکاربرد} از نمایندگی ها

شیلنگ زیر ظرفشویی

شیلنگ زیر ظرفشویی از نوع شیلنگ های حصیری دو سر مهره بوده و به منظور متصل کردن شیرآلات آشپزخانه به منبع آب ساختمان استفاده می شود. در ادامه مطلب، به انوع این شیلنگ ها پرداخته و کیفیت آنها را مورد بررسی قرار می دهیم تا در نهایت به یک جمع بندی خوب برسیم.

 شیلنگ زیر ظرفشویی

این شیلنگ که در گروه شیلنگ های پکیجی قرار می گیرد، به صورت توری شکل و لایه بندی شده تولید می شود. برای کسب اطلاعات لازم در مورد شیلنگ های پکیجی، می تواند به مقاله شیلنگ پکیج موجود در سایت ما مراجعه کنید.

لایه درونی شلنگ زیر ظرفشویی ، از نوعی پلاستیک، و لایه خارجی آن از فلز ساخته می شود. همان طور که اشاره کردیم، در دو سر شلنگ ظرفشویی، مهره تعبیه شده است. این مهره ها برای ایجاد اتصال بین منبع آب و شیر ظرفشویی هستند.

انواع شیلنگ زیر ظرفشویی

شیلنگ های حصیری، از نظر جنس داخلی اغلب شبیه به هم هستند؛  اما جنس قسمت خارجی آن ها می تواند متفاوت باشد که باعث شده تا شیلنگ های زیر ظرفشویی به دسته های مختلفی تقسیم بندی شوند.

به طور کلی شیلنگ های حصیری تولید شده، در دو دسته گالوانیزه و توری استیل قرار می گیرند. در لایه خارجی شیلنگ های توری، جنس لایه بیرونی از  استیل است؛ ولی شیلنگ های گالنوانیزه از جنس گالوانیزه بوده و که روکشی آن را می پوشاند.

شیلنگ زیر ظرفشویی

مزایای شیلنگ زیر ظرفشویی

از مزایای این نوع شیلنگ حصیری پرکاربرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف پذیری بالا

ظرفشویی از امکانات ضروری هر آشپزخانه ای است که باعث پاکیزگی، و راحت تر شدن امور خانه داری برای خانم ها می شود. به دلیل لایه های فلزی به کار رفته در لایه بیرونی، این نوع شیلنگ، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

  • تعویض آسان

دیگر مزیت این نوع شیلنگ، تعویض و جایگزینی آسان آن با یک شیلنگ نو است. این شیلنگ ها طوری ساخته شده اند، که شما می توانید با دست، مهره ها را بسته و سپس به کمک آچار آنها را سفت کنید. به همین راحتی!

  • مقاوم در برابر فشار آب

مزیت خوب دیگری که شیلنگ های زیر ظرفشویی دارند، این است که در برابر فشار آب مقاومت خوبی از خودشان نشان می دهند؛ بنابراین نگران نشتی آب و خیس شدن کف کابینت زیر ظرفشویی نخواهی بود.

چرا کیفیت شیلنگ زیر ظرفشویی مهم است؟

چکه کردن و نشتی شیلنگ ظرفشویی ، برای هیچ کس خوشایند نیست. دقت به کیفیت شیلنگ زیر ظرفشویی در حین خرید، شما را از شر خرابی و چکه کردن آب خلاص می کند. در کل خرید یک محصول باکیفیت، هر چند با قیمت کمی بالاتر، باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد؛ چرا که شما را از خرید دوباره بی نیاز می کند. یک ضرب المثل چینی می گوید: “ما پول زیاد نداریم که چیز ارزان بخریم”.

تعویض شیلنگ زیر ظرفشویی

گاهی ممکن است متوجه نشتی شیلنگ زیر ظرفشویی شوید. دلیل آن هم ممکن است فرسودگی یا بی کیفیت بودن شیلنگ باشد. به هر حال برای تعمیر کردن آن باید در ابتدا فضا را برای خود آماده کنید.  تمامی وسایل غیر ضروری را از جلوی خود بردارید. سپس باید آب را قطع کنید تا بتوانید مهره های شیلنگ را باز کنید. بعد از آن باید شیلنگ قدیمی را با یک شیلنگ جدید جایگزین کنید.

شیلنگ زیر ظرفشویی

بهتر است در کف کابینت، یک پارچه ضخیم کهنه پهن کنید تا باعث خشک کردن کف و گرفتن نشتی آب پس از بازکردن شیلنگ، شود. دقت کنید شیلنگ جدیدی که خریداری می کنید باید هم اندازه و شبیه شیلنگ قدیمی باشد. بعد از این که شیلنگ را خارج کردید، قبل از جایگزینی شیلنگ جدید، بهتر است که در ابتدا آب را از فلکه بسته و برای بستن سر لوله ها، از نوار تفلون استفاده کنید. استفاده از نوار تفلون مانع از هدر رفتن آب می شود.

قیمنت شلنگ پکیجی

برای خرید این شیلنگ، حتما سعی کنید کیفیت آن را مدنظر قرار داده و تناسب میان کیفیت و دقت آن را در نظر بگیرید. اگر خریدار عمده هستید و می خواهید شیلنگ زیر ظرفشویی را به صورت عمده خریداری کنید، می توانید به نمایندگی های معتبر کارخانجات مراجعه کرده و بدون واسطه اقدام به خرید کنید.

خرید شیلنگ ظرفشویی

یکی از نمایندگی های فعال در این زمینه، شرکت ZTF است که کادر مجرب آن، مشاوره های لازم قبل از خرید را به شما ارائه می دهند. شما می توانید این مشاوره ها را به صورت تلفنی نیز دریافت کنید. برای خرید عمده محصول نیز می توانید یا به صورت حضوری به دفتر تهران واقع در ملاصدرا مراجعه کنید، و یا خرید خود را به صورت تلفنی انجام دهید. برای تماس با شرکت می توانید از یکی از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

۰۲۱۸۸۲۱۸۵۲۵(۹۸)+

۷۷۸۸۶۵۴۳۶۸ ۱+

www.ztfco.com

info@ztfco.com

جمع بندی

شیلنگ زیر ظرفشویی از ابزارهای مورد نیاز هر آشپرخانه ای است. در این مطلب سعی کردیم از اهمیت و مزایای این شیلنگ برای شما گفته و به انواع آن اشاره کنیم. در نهایت، نکات لازم در هنگام تعویض آن را برای شما گفتیم تا بتوانید به راحتی در منزل این کار را انجام داده و نیاز به لوله کش نداشته باشید.

1 دیدگاه برای “خرید شیلنگ زیر ظرفشویی {پرکاربرد} از نمایندگی ها

  1. اشتراک‌ها: مشخصات، قیمت و خرید شیلنگ سرخم چپقی حصیری قیمت و خرید | زد شاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *